Eightynine

  • Eightynine
  • 1 April, 2016
  • Branding, Webdesign

“Eightynine, a non traditional, easy going video company”. Zoals de naam al doet vermoeden staan de mannen van Eightynine voor vernieuwing en in een ongedwongen sfeer prachtige videocontent ontwikkelen.

Wij konden ons goed vinden in het motto van Eightynine en een partnerschap volgde al snel. Een organisatie in een creatieve sector vraagt om creatieve ideeën, een uitdaging die wij nooit uit de weg zouden gaan.

Start van de branding

De wensen zijn genoteerd, de stijl is bepaald. Er moest een modern, minimalistisch concept weggezet worden dat feilloos binnen de gehele huisstijl doorgevoerd moest kunnen worden.

Logo

Het logo is op basis van de aangegeven eisen en wensen uitgewerkt tot het volgende concept.

Stationary

Drukwerk mag bij het starten van een nieuw bedrijf niet missen, daarom hebben wij Eightynine ook geholpen met het verzorgen van het briefpapier en visitekaartje.

Unveil heeft mij geholpen met verschillende grafische projecten. Ten eerste zijn ze onwijs vriendelijk en heel fijn om mee samen te werken. Daarnaast zijn ze super goed; vakmannen! Ze voeren niet alleen een opdracht uit, maar denken met je mee en adviseren je ook en daarin maken ze voor mij het verschil.

Mark Engelsman | Directeur Eightynine

Webdesign

Omdat Eightynine videoproducties oplevert, staan video’s ook centraal in de website. Het is dan van belang om een juiste balans te vinden tussen dynamiek en gebruiksvriendelijkheid. Daarbij is de communicatie tussen de ontwerpers en programmeurs van essentiële waarde.

Responsive design

Het kan zijn dat bepaalde functionaliteiten op mobiele apparaten (nog) niet ondersteund worden. Het is voor Unveil zaak om hier op in te springen en met passende oplossingen te komen die niet ten kosten gaan van de beleving en gebruiksvriendelijkheid. Ook voor de website van Eightynine is dit op effieciënte wijze opgelost.